تحقیق و توسعه دارویی برکت

بستر های فناوری

شرکت دارویی برکت،یک شرکت نوآور و کیفیت مدار با هدف دستیابی به دانش فنی پیشرفته در زمینه تولید دارو از جمله داروهای ضد سرطان ، داروهای بیولوژیک شامل فرآورده های نوترکیب و سلول درمانی می باشد.
شرکت های تولید کننده دارو در گروه دارویی برکت عبارتند از:
شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری البرز: شرکت سبحان دارو – شرکت سبحان انکولوژی – شرکت البرز دارو – شرکت تولید دارو- شرکت ایران دارو- شرکت البرز بالک
سایر شرکت ها: شرکت شفا فارمد – شرکت بیوسان فارمد –شرکت سل تک فارمد- هربی فارمد

استراتژی تحقیق و توسعه

توسعه نوآوری در صنعت داروسازی و بیوفارما مستلزم وجود یک سیستم کسب وکاری پیچیده است. در ساده ترین شکل ممکن می توان این سیستم پیچیده را به صورت خلاصه، مجموعه ای از جریان های توسعه علمی(Scientific) و جریان های سرمایه ای به منظور تامین مالی(Finance) این فعالیت های توسعه ای دانست. هر ترکیب جدیدی که در آزمایشگاه ها کشف می شود تا به مرحله تصویب و تائید و معرفی در بازار(Launch) برسد باید از این دو مرحله اصلی و به هم مرتبط عبور نماید. این فرایند عمومی را می توان به یک قیف تشبیه نمود که از سر باز آن تعداد بسیار زیادی از ترکیبات اولیه سفر خود را شروع می کنند اما در نهایت تعداد محدودی از ترکیبات، ایمنی و اثربخشی لازم برای حوزه های درمانی مربوطه را از خود نشان می دهند و در نهایت تائیدیه های لازم از نهادهای مقرراتی و ناظر(مانند سازمان غذا و دارو) را اخذ می نمایند.

فرصت های همکاری

با توجه به برنامه پنج ساله دوم گروه دارویی برکت و ضرورت نگاه کلان به مقوله صادرات و همچنین ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی گروه دارویی برکت  به بازارهای هدف ، مدیریت کسب و کار و مدیریت روابط بین الملل گروه دارویی برکت اهداف کوتاه و بلند مدتی را به منظور اجرا برنامه ها و اهداف تعیین شده در برنامه پنج ساله دوم  که در مراحل و فاز های عملیاتی و با توجه به اولویت های مشخص شده تنظیم نموده است.

در این راستا سرمایه گذاری در تولید محصولات جدید و همچنین محصولات رقابتی موجود در بازارهای داخلی و خارجی و ارتقاء کیفیت سبد محصولات موجود گروه دارویی برکت از اولویت های اولیه برنامه مذکور می باشد .

ساخت شهرک دارویی برکت به منظور ایجاد اولین شهرک صنعتی دارویی کشور از اولین گام های برداشته شده به منظور ارتقاء سطح کیفی صنعت دارو در ایران و همچنین زیر مجموعه های دارویی برکت است.

با برکت در ارتباط باشید

منو